Self-order app voor horeca en vakantiepark

Self order op tafel via een QR-code
Online bestellingen plaatsen en betalen
Updates van bestelling via SMS
Een uniek bestelnummer ter controle bij afhalen

Bestellingen plaatsen via een app

Bestellen in de horeca via een mobiele app

Door gebruik te maken van een mobiele app open je de mogelijkheid om online een bestelling te laten plaatsen en betalen. De gast kan toegang krijgen tot de app door een QR-code te scannen met zijn mobiele telefoon. In de app heeft de gast de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen en kan er worden gekozen om deze ook direct te betalen. Ook is mogelijk om in de app een opmerking te plaatsen.

Direct gekoppeld met de keuken

Door de koppeling tussen het keukensysteem en de mobiele app worden alle bestellingen automatisch doorgestuurd naar de keuken. De bestelling kan hier binnen komen op de keukenschermen, het kassasysteem of via de mail. Ook kan er worden gekozen om een bonprinter te gebruiken, die de bestelling automatisch uitprint.

Ook voor: Aanmelden voor activiteiten

Online aanmelden voor activiteiten in een handige app

De mobiele app is ook zeer geschikt voor het online aanmelden voor activiteiten. Vanuit de persoonlijke mijnomgeving of via een publieke link op jouw website komt de gast bij een overzicht van alle beschikbare activiteiten. Na het selecteren van een activiteit en het opgeven van het aantal deelnemers kan de gast inloggen met het persoonlijke account of zich registreren. De gast ontvangt na het reserveren automatisch een bevestiging in de mail.

Alle faciliteiten en activiteiten online aanbieden

Met de self-order app kunnen alle faciliteiten en activiteiten online worden aangeboden. Met het systeem voor online ticketing zorg je voor optimale procesautomatisering en beheersing van bezetting.

Lees meer over het systeem voor online ticketing

Bestelapp: Diverse mogelijkheden

QR-code scanner op de tafel, of op een pas

De gast kan op een eenvoudige manier toegang krijgen tot de app door een QR-code te scannen. Deze kan in de horeca op de tafel worden geplaatst. Door de QR-code te scannen wordt de app automatisch geopend. Reserveringen worden vervolgens aan het tafelnummer gekoppeld. De QR-code kan ook op een pas aan gasten worden uitgegeven, zodat gasten niet gebonden zijn aan een tafel. Bij inleveren van de pas bij de kassa kan dan het volledige bestelde bedrag in één keer worden afgerekend. 

Bestelling plaatsen vanaf de kampeerplaats of accommodatie

Laat gasten op jouw vakantiepark of camping via de persoonlijke mijn omgeving een bestelling plaatsen en betalen. Op deze manier kan de gast eenvoudig een bestelling plaatsen bij het restaurant of de supermarkt, gewoon vanaf zijn kampeerplaats of accommodatie. 

 

Bestelling volgen via schermen, of sms

Update gasten door het sturen van een sms

Nadat een bestelling in de keuken is binnen gekomen kan het keukenpersoneel eenvoudig de status van de bestelling aanpassen. Met één klik op het keukenscherm ontvangt de gast een sms op zijn mobiele telefoon. Zo weet de gast precies wanneer zijn bestelling klaar staat.

Een uniek bestelnummer ter controle

Na de bestelling heeft de gast een uniek bestelnummer gekregen op zijn mobiele telefoon. Deze kan worden gebruikt ter controle bij het ophalen, of het bezorgen van de bestelling.

Status van bestelling volgen via schermen

Door het ophangen van digitale schermen binnen de horeca kan de gast eenvoudig zijn bestelling volgen. Het keukenpersoneel beschikt de mogelijkheid om aan te geven wanneer een bestelling klaar staat om op te halen. Dit wordt automatisch doorgestuurd naar de schermen.

Ook voor: Tafels reserveren

Een tafel reserveren in de horeca

Op dezelfde wijze kan een gast ook een tafel reserveren in de horeca: Men kiest in de kalender de gewenste dag, selecteert de gewenste tijd en kan na het invullen van de gegevens een vooraf bepaald tijdsblok reserveren.

Compleet horecasysteem

Ideaal te combineren met het horecasysteem van EveryOffice.Laat de horeca lopen als een geoliede machine, met de juiste hard- en software oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan:
  • Online tafel reserveren via reserveringsformulier op de website
  • Draadloos oproepsysteem, zo weet de gast wanneer zijn bestelling kan worden opgehaald
  • Laat gasten online controle vragen beantwoorden
  • Digitale schermen om bestellingen te volgen
  • Compleet kassa- en keukensysteem met app en tafelplattegrond
Lees meer over onze horeca oplossingen

Kom met ons in contact

Interesse in het self-order systeem?

Is je interesse gewekt na het lezen over de self-order app? Of heb je vragen over de werking van de app? Neem dan contact met ons op. We komen graag een keer vrijblijven op bezoek om de mogelijkheden te bespreken. 

Neem contact met ons op

Een greep uit ons portfolio

EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst