Parkeer- en toegangsbeheer

Toegang met kentekenherkenning
Gekoppeld aan reserveringen
Toegang met pasjes, tags en polsbandjes
Zuilen in eigen style gemaakt

Parkeer- en toegangsbeheer van A tot Z

Krijgt jouw park bezoek van veel soorten gasten en levert dit problemen op aan de poort? Voor elke situatie bij de entree heeft Everyoffice een innovatieve oplossing, van basic tot high-end parkeer- en toegangsbeheer. De hardware en software wordt in huis ontwikkeld en is hierdoor aan te passen aan de wensen van elk recreatiebedrijf. De zuilen zijn leverbaar in elke gewenste kleur en grootte en uit te rusten met verschillende betaalmethoden, schermen, scanners, printers en intercomsystemen. Zo levert Everyoffice een complete oplossing voor parkeer- en toegangsbeheer, speciaal aangepast aan de situatie op jouw recreatiebedrijf.

Toegang met kentekenherkenning

Door het plaatsen van een kentekencamera versoepel je de doorstroom van het verkeer naar het park. Doordat de camera de auto al ver van ter voren aan ziet komen en in verbinding staat met de slagboom, zorgt dit ervoor dat deze automatisch omhoog gaat bij het aan komen rijden.
 
Receptieloze check in mogelijk
Gasten kunnen na hun reservering het kenteken van de auto toevoegen in hun persoonlijke mijn omgeving, op de aankomstdag zal de camera het kenteken van de gast herkennen en zal de slagboom automatisch omhoog gaan.

Door het gebruik van elektronische sloten kan er worden gekozen om na een reservering de toegangspasjes, tags of codes per post of e-mail te versturen. Zo hoeven de gasten niet meer langs de receptie, waardoor wachttijden worden verminderd.

Verleen toegang via meldzuilen

De gast kan op verschillende manieren toegang tot het park worden verleend. Een basic zuil is voorzien van een paslezer, keypad of QR-code scanner waarmee de poort kan worden geopend. Deze basic zuil kan worden uitgebreid met een legio aan hardware mogelijkheden:
 
  • Een printer in de zuil print op verzoek een kaartje. Wanneer het kaartje wordt uitgenomen door de gast opent de slagboom.
  • Via een intercomsysteem kan de bezoeker bij vragen direct contact opnemen met de receptie van het park.
  • Voor terugkerende gasten of leveranciers kan een scanner worden geplaatst, waardoor met een pasje de poort kan worden geopend.
  • De bediening van de zuil kan via een touchscreen worden uitgevoerd. Hierop kan extra informatie worden getoond.

Betaald parkeren met een betaalzuil

Voor betaald parkeren kunnen gasten hun parkeerkaartje bij een betaalzuil afrekenen met de pin, via contactloos betalen of met de pasjes, tags of polsbandjes van het park. Informatie over bedragen en betaalstatus kan worden getoond op schermen en touchscreens in de zuil. Deze zijn online beheerbaar. Zo kan de lay-out, teksten en prijzen worden aangepast. Hiermee kan bijvoorbeeld een welkomsttekst en actuele informatie aan de gasten worden getoond. Door volledige integratie met Everyoffice kunnen alle gegevens online worden uitgelezen.

Uitrijden met een uitritzuil

De uitrijkaartjes zijn uitgerust met qr-code of barcode, waardoor ze bij de poort eenvoudig te scannen zijn.
Veel vrachtverkeer op het park? De zuilen bij de in- en uitrit kunnen extra hoog worden uitgevoerd. Zo kan ook de leverancier eenvoudig vanuit de vrachtwagen zijn pas of uitrijkaart scannen bij de zuil.

Een greep uit ons portfolio

EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst
EveryOffice - Park van de toekomst